sábado, septiembre 10, 2011

RECORDANT JULIOL

Aquest estiu que no acaba d' anar-se´n ha estat especialment llarg i difícil de definir. Entre altres coses perquè juliol no va ser precisament un mes de vacances convencionals per al professorat.
En l' institut vam tindre reunions i tasques a desenvolupar al llarg de quasi tot el mes i crec que és un clar presagi de que agost serà prompte el mes de vacances que tindrem els docents, com la majoria de la resta de treballadors.
A més i motu proprio, em vaig aventurar en dues propostes que em van ocupar moltes hores i alguns dies. Primer les jornades de Novadors a Sagunt, de les que va donar complida informació l' amiga Ana Ovando. Després el Congrés de Clàssiques a Logronyo la setmana del 18 al 23 de juliol.
Per aquelles terres de la Rioja vaig retrobar a antics companys de carrera que em van fer gaudir d'unes estones agradables en la seua amable companyia.
Les comunicacions que vaig presentar en ambdues convocatòries tractaven sobre el bloc d' aula de fonaments lèxics i van ser ben acollides pels assistents.
En el Congrés va haver de tot: algunes (poques) comunicacions sobre temes de didàctica i moltes de temes molt concrets i difícils d' entendre per l' especialització. Sembla un aparador de tesis doctorals que ens deixen in albis.

No hay comentarios: