domingo, junio 22, 2008

DOLÇ FINAL


L´estiu ha arribat sobtadament. Les vacances estan ben a prop i el nostre blog Racó de clàssiques (o de crítiques, com diu un amic) se´n va de la xarxa uns mesos.

El balanç del curs que tanquem és força positiu i els post que hem anat redactant al llarg dels darrers deu mesos així ho demostren. Aquest últim no va a ser menys. Dues informacions que ens omplin de goig i que són els fantàstics resultats en la prova de llatí de selectivitat obtinguts pels nostres alumnes i el lliurament dels premis de l´ONCE que tindrà lloc demà a l´insitut.

Abans d´acabar aquest post vull donar les gràcies a tots els que llegiu aquest blog i que a la fi sou el motiu i l´al.licient per seguir escrivint i contant el que passa al meu voltant. Que tingueu un bon estiu i ens reencontrem, si Déu vol, en setembre.

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Gracias a tí por mantener día tras día este blog y mil cosas más de las que muchos/as hemos aprendido (al menos a hacer comentarios), hemos seguido y esperamos continuar haciéndolo. Por mi parte, el balance del curso también ha sido positivo y, sobretodo, he tenido la suerte de contar con un alumnado con muchas ganas de aprender y trabajar, con ilusión y con algo que no sé decir exactamente qué es ni definirlo, que han conseguido que me subiera en un barco de proyectos que finalmente ha llegado a buen puerto.

M dijo...

Molt bon estiu Merche.
A la que ens donàrem conter tot tornarà a la mateixa rutina de sempre, amb això els blogs jejej.
Però de moment que disfrutes del estiu i gràcies per tot.

Mónica

Vigor dijo...

Buenas!! ¿Qué tal va todo? Nosotros también estamos todos muy contentos por los resultados del examen de latín y griego (y de todas las pruebas de selectividad, en general)! En algunas asignaturas, incluso, superé mis expectativas aunque reconozco que algunos resultados me sorprendieron...
Enhorabuena a los profesores también, que han currado lo suyo, preparándonos!
Merche, he recibido tu email y en respuesta a tu pregunta, he elegido la primera opción, el texto de César, la Guerra de las Galias (como no jeje) aunque el otro texto lo habíamos trabajado en clase. Perdona por tardar tanto en contestar, miré el correo hace poco.
Por cierto, ¿hasta cuándo estáis los profesores en el IES?

Bueno, nos vemos, felices vacaciones! ¡Vale!
VIGOR

suni dijo...

hola merche, he trobat el teu bloc per casualitat, està molt bé, bon estiu, B7S