miércoles, octubre 11, 2006

Faetonte(Héctor)

Faetonte era hijo del sol, fue criado por su madre ya que era ignorado por su padre. Al llegar a la adolescencia se le dijo quién era su padre, Faetonte reclamó una prueba y el sol , su padre, le dejó conducir su carro pero Faetonte no siguió el camino trazado por su padre y dio motivo a que los astros se quejaran a Zeus quien despues de esto lo fulminó.
Sus hermanas las heliades recogieron su cuerpo, le rindieron honores fúnebres y lloraban por él, por esto fueron transformadas en álamos.
La interpretació d'aquest mite és que l'ésser humá necessita conèixer el seu origen. És clar en els casos d'adopció. Aplega un moment en la adolescència, que és quan s´está constituent la personalitat, que els fills adoptats volen saber la veritat sobre el seu origen. Sol ser un tema complicat, ja que un xic o una xica ha d´enfrontar-se, de bones a primeres amb la veritat sobre el seu origen.

1 comentario:

Anónimo dijo...

malegra ser la primera que tascriu sobre este article. La viritat que tens tota la rao del món en lo que dius al article. Yo pense que tot el món deu saber qui es en realitat la seua familia y per mes que sigues adoptat una de les faenes dels pares que t`ha dopten es dirte desde que eres menut qui son els teus pares.