jueves, octubre 26, 2006

MÉS ENLLÀ DEL NOSTRE RACÓ.

Ja ho vam comentar en un altre post, però no deixa de sorprendre l´enorme difusió que tenen les noves tecnologies i fins on poden aplegar. En la reunió vaig coincidir en Begonya, una profe de valencià, que col.labora en un blog preciós que va nàixer d´unes lectures de poemes que es feien en el seu institut. També m´ha cridat l´atenció un blog que està escrit en gallec on parlen de reunions d´edubloggers i que coneixen el nostre raconet clàssic. L´amic Sergi també té un interessant blog que a d´ell li sembla una joguina però que ofereix informacions molt interessants i actualitzades sobre temes de biologia i geologia.

3 comentarios:

maria dijo...

Hola!
Jo pense que fent blogs, és una bona manera per aprendre coses noves. Al principi no sabia molt bé quina era la utilitat dels blogs, però gràcies a les classes de llatí he aprés quina és la seua uitilitat.

Anónimo dijo...

Hola!!!!!
Jo no coneixia açò dels bloggs,ho vaig descobrir en la assignatura de llatí i em sembla una molt bona idea. Crec que és un molt bon métode d'aprenentatge ja que a més d'aprendre ens divertim (al menys jo)

Anónimo dijo...

Es una lectura muy interesante en la cual podemos ver algunos blogs como estos de los cuales podemos obtener experiencias que nos pueden ser útiles en la vida cuotidiana y en los estudios